Ankrli6 Kizlar Sanliurfa da özel hastane de doğum yapanlar yazabilir mi ? Doktorunuz kimdi hastaneden memnun kaldınız mı ? Benim için yorumlariniz çok önemli ❤️
3babynur Ankrli6 merhaba canım 3 sezeryan oldum Sezeryanimi Op Dr Zeki Mil yaptı 2 ve 3 u Op Dr İmran Ayhan yaptı İmran hanımdan memnunum hem muayenesi olsun hem doğumlari çok iyi çok tecrübeli Şuan özel kliniğinde karakoprude İmran hanim Lotus Hastanesi’nde yaptı sezeryanimi
Sunshine__ Ankrli6 Şanmed de yaptım canım doğumum kolay olduğu için pek uzun kalmadım ne çok iyiydi hastane nede çok kötü ama doktorum iyiydi Özcan kara memnun dum yani
3babynur teachervera canım merhabalar daha önce yazismistik isminden tanıdım seni ☺️ nasılsın Doğum yapmışsın gözün aydın ✨ 3.bebise mi hamilesin ✨
Eduahm teachervera merhaba, bende kontrole Ahmet beye gidiyorum. Doğumunuzu normal mi yaptınız? Henüz hiç doğum konusunu konuşmadık, bazı doktorlar sezeryen yanlısı oluyor o yüzden endişeliyim
Ankrli6 Ay hayırlı olsun hanımlar. Bende Fatma Çetin pelite gidiyorum bakalım spinal yaparız korkma dedi ama sizdende fikir almak istedim ☺️
Asya1212 Ankrli6 merhaba ceydaasf1234 merhaba doğum yaptınız mı Fatma hoca nasıl ilgili mi aceleci davranıyormu
Ankrli6 ceydaasf1234 hepimiz sağ salim alalim inşallah 🤲 sizin ilk mi ? Ben yabancı olduğum için fikir olsun diye burada doktor araştırıyorum
esss_92 Ankrli6 Kadir yaman a gdyorum ky klinik diğer 2 doğumumda ve gebelik takibimde de o yapmıştı çok iyi bi doktor
Ankrli6 esss_92 teşekkür ederim ☺️ aklımda olsun etrafımdaki arkadaşlar Fatma hocada doğurup memnun kalınca ona başladım ilk bakalım zaman ne gösterecek ? Vip oda filan varmış istersek rezerve ediyormusuz onlara filan da bakacağım ☺️
Ankrli6 Koncuy69 şuan memnunum ben ☺️ zaten academia da en çok Fatma hocanın hastası var diğerleri oturuyo desek yeridir 🤣
Ankrli6 ogretmen1anne_ memnunum başından beri ona gidiyorum . İşin gercegi yabancıyım buraya sağolsun öğretmen arkadaşlar tavsiye etti doğuranlar olunca onda dedim en iyisi heyecan aramayım 🙈 ben 22.haftadayim ☺️