Merhaba arkadaşlar, 3 gün önce doktora gittiğimde sancım 0 açıklık ise 4 nerdeyse 5 cm dedi. 3 gündür beklemedeyiz tık yok. 37+2deyiz. Benzer süreçleri yaşadıysanız beni bilgilendirebilirseniz çok sevinirim şuan hareket etmeden dinlenmeli miyim yoksa doğumu hızlandırıcı şeyler mi yapmalıyım😅😂