yusufalpmom gulnar_971222 çok şükür iyiyim ama kramplar daha az iş yapabilme sık tuvalete çıkma başladı 🫶☺️
Senatr 32+2 deyiz bizde, iyiyiz çok şükür ki kurtulamadığım akntm az miktar enfeksiyon var, bebeğimde ters duruyor hala sanırım 🥴