ngksu juno almak bence de mantıksız çok kısa süre yatıyorlar içinde , ben e bebekten sevibebe markasının reflü yatağını aldım gri renkte olanını henüz kullanmadım doğumum 3 hafta sonra ama kullanan kişilerden hep olumlu yorum duydum ben aldığımda fiyatı 800₺ idi şuan kaç bilmiyorum, babynest arayışındaydım evim dubleks ve bebeği üst katta oturma odasında yatıracak bi yatak bakarken gözüme o takıldı ve açıkçası reflü yatağı olması hoşuma gitti umarım bebeğimde sever ve yatar ☺️