Hulya-nur1 hastaneye götürün birde nebulizatör alın eve. Benimde bebeğim 2 aylık hasta oldu. Bütün tikanikligi öksürük ve hapsuruk. Doktor bronşit başlangıcı dedi. Hemen 3 gün antibiyotik iğne başladık birde hava verdik evde sabah akşam ilaç hemen topladık. Bol bol burnunu açın bebişin ama mutlaka doktora gidin