_Hulya7106 Edus35 32.hafta 56 gün oglusla rabbım sağ saglim kavuştursun inşallah bir sancıda bir avazda hepimizi kolay doğumlarımız olsun 🤲🏻❤️🔥
karaguzelirem_ Şafak 25 , 36+3 deyiz sabah doktor randevumuz var sezaryen için gün alacağız aşırı heyecanlıyım bir an önce sabah olsun hastaneye gideyim istiyorum 😂
berenn02_ Edus35 şafak 30, 35+5 haftadayiz çarşamba günü sezeryan için gün almaya gidecem İnşallah çok heyecanlıyım🤲🏻💖
Arzuanne Benim artık son 8 gün ama bu gün doğurcam sandım aşırı sancı vardı bebek doğum kanalına giriyormuş