Yaprakdokumuseverr 1_Pandackk Ben şuan hastanedeyim 3. Günüm 24 saat idrar topladım değerim 203 çıktı. Kendi doktorum 300 üstü olursa risk dedi. Bakalım burdaki doktor yarın ne diycek. Sizin kaç çıktı?
1_Pandackk Yaprakdokumuseverr benim deil kız kardeşimin değerleri protein +1 kusma vs olduğu için gebelik zehirlenmesi dedi
Aselikoo Yaprakdokumuseverr benimde idrarimda protein kacagi var dedi doktorum 24 saat idrar toplanip bakilacak bu surecte hastanede yattiniz mi siz yoksa evde mi toplanacak idrar
Aselikoo 1_Pandackk 24 saatlik idrar toplanmasi icin hastanede yatti mi kardesimiz yoksa evde mi toplanacak
1_Pandackk Aselikoo evde topladı 3 saat içinde sonucu çıktı 142 çıkmış doktor 180 - 300 arası olmayana kadar doğuma alamam dedi yatış sonuç sonrası verdi