Yelkaaa01 TurgutElif yapılıyormuş ama çok düşük ihtimal l tekrar gebelik oluyor sanırım en çok öneri tüp bebek . Bende bağlatmak istiyorum ama çevredekiler hep engel 3. Hamileleğim ve sezeryan