Kızlar dün gece uykumdan acıyla uyandım ama böyle sancı gibi değilde ağrı gibi yani sanki bi tarafıma uzanmışımda ağırlık yapıp acıtmış gibiydi biraz oturdum yavaş yavaş geçti sizdede oluyomu bu? 34. Haftadayım 35 e geçiyoruz normalmidir acaba erken doğum riski ola bilirmi