Blackkcat Sultim 33+6 oldum😻 artık 34 sayılır,yaklaşıyoruz işte doğuma çok şükür hepsi sağlıkla gelsin,hazırlıklar bitti mi,bende tık yok
bebegimhayalim Sultim bende 33+5 bugün çantamı hazırladım çok şükür kapi süsleri Şerbet malzemesi sunum çikolata susleme vs herseyi hazırlayıp kaldırdım kenara ♥️
Ervaa35 Sultim bende bugün tam 34 oldummm çok heyecanlıyım az kaldı 38. Haftayı saymazsak 3 haftamız kalıyo Allahın ıznlıyse tabi benım sezeryan oldugu için😍😇
Suhedammss Wera 3n son 30 haftalikken gittim 1830 demişti cuma günü kontrolüm var ne kadar olduğunu bende bilmiyorum gidince öğrenecegm bakalım 🙂
Sultim Ben çanta hazirladim ama eksiklerim var çarşamba kontrol gideceğim bklm ne olacak preeklemsi oykum var biraz korkuorum