Btl-dlk Doğumunuzda varis çorabı giyen var mı acaba? İlk doğumumda ameliyata giderken giydirmemişlerdi aşırı ödemim olmuştu. Şimdi de olursa diye korkuyorum. Bu kez giymek istiyorum ama kimseden de duymadım.
Asli1453 Btl-dlk 5. Şubatta doğum yaptım 3.sezeryanimdi diğer ikisinde giymedim ama bunda doktorum aldırdı medikalcilerde var eşim aldı ameliyata girmeden giydim iki gece hastanede yattım cikartirmadilar eve gidince çıkar dediler
Habibe_ Btl-dlk ben ilkinde giyindim sezeryandım, ödemim çok fazlaydı en azından ameliyattan sonra daha fazla olmadı hastanede 2 gün çıkarmadım eve gelince 1 hafta daha giyindim akşam yatarken çıkartıyordum sadece
nih Btl-dlk ben de sordum doktoruma giyecek miyim diye, varisi olanlara giydiriyoruz normalde dedi. benim varisim yok ama kiloluyum, önceden olduğum ameliyatımdan da çorabım var, getir sen giydirelim onu da ameliyat öncesi dedi.
Btl-dlk Asli1453 öncelikle sağlıkla mutlulukla büyütün bebeğinizi. İşe yaradı mı acaba. Bu kontrolümde doktoruma soracağım bende. Şimdiden ödemim aldı başını gitti. Doğumdan sonra ne olur düşünemiyorum.
Asli1453 Btl-dlk olmazmi cnm bacaklarım şismedi bence aldırır doktorun giymende fayda var pıhti atma tehlikesine karşıda iyi oluyor doktorum öyle demisti
Nursl7 @Btl-dlk benim de ilk doğumum da giydirmişlerdi ikinci doğumum devlette acilde olduğu için aldırmadılar giyemedim şuan gebeliği bağlı oluşan varislerim var ve ameliyat için gün bekliyorum
Btl-dlk Bakalım söyleyeyim doktoruma. Ödem çok zorluyor gerçekten. Allah herkesi hayırla kurtarsın bebeğine kavuştursun inşallah.
Btl-dlk Habibe_ konfor olmuyordur tabi. Nasıl rahat ettiniz ya da kafanıza onu takmadınız 🥰 ben biraz daralırım ama ihtiyacım var zaten varis problemim var biraz. En azından yeni varisler oluşmaz. Bu kez bende giymek istiyorum izin verirse doktorum.
Habibe_ Btl-dlk ay çok zorlandım sürekli annemlere artık çıkartın şunları diyordum 🤣 🤦♀️ benim varislerin yoktu ama ödem çok fazlaydı sıklığı çok fazla daralıyordum ben bakalım bunda ne olucak hastane çantasına koydum ben yinede