Nilayy335 Çok özledim yüz üstü yatıp iki elimi yastığın altına sokupta yatmayı😂şimdi dördüzlerimle bırak yatmayı sağa sola dönemiyorum bırak sağa sola dönmeyi ne sırt üstü yatabiliyorum ne yan yatabiliyorum yatak baslığına yastığı dayayıp dayanıyorum benim uyku hep böyle😂eşim ne guzel her gun kıpır kıpır dönerken ben onu izliyorum simdi uyu bakalim 4 bebek doğunca bugunlerini çok arican diyorum icimden😂Öyle guzel uykum varki ama yok yatamiyorum yatak bana ben yataga bakiyorum😂
Minigiim-vebenn52 Nilayy335 hep senin dördüz postlarını görüyorum kız maşallah demeden geçmeyeyim nazar değmesin inşallah 🙏🏻
Birsen56 Maşalah allah sağlıkla doğmayı büyütmeyi nasip etsin hepimize ben 31+1 bazen beni çok yoruyo oturup kalkmak 2tane zor dayanıyom allahım diyorum 3.4 ler nasıl dayanıyo diye ben tüm gecem bazen oturarak uyıyom uzanınca nefesim kesiliyo artık
esracimm Masallah saglikla dogsunlar, ben bir taneyle yastiga yorgana dusman oldum.. sizin uasadiklariniz cok zor olmali. Rabbim surecinizi kolaylastirsin, saglikla kavusun insallah 🌸
nurcan05 Nilayy335 31+3 tek bebeğim zorlanıyor insan ağır hissediyorum kendimi sizin birde 4 bebek maşallah Allah bize bir yardım ediyorsa size iki katını etsin 🤲🙏🥰 ilk öğrendiğinizde ne hissettiniz ilk hamilelik mi
Anasinincani Nilayy335 sağlıkla kucağınıza alırsınız insaAllah doğum sonrası nasıl yapacaksınız ben o düşünceye girdim şimdi
Medos123 Nilayy335 Dördüz müü😯 maşallah suphanallah. Bn ikizlerimi zor taşıdım zor doğurdum. Siz nasıl yapıyorsunuz yaa maşallah maşallah 😊