Reglime daha 7 gün var 20 gün önce de düşük oldu kan verdim iki gün önce 30 çıktı ama daha betam sıfırlanmamis olabilir diye ümitlenmedim o yüzden yarın bidaha kan vercem artış varsa kadın doğuma randevu alcam aynıysa yada düştüyse zaten düşükle alakalıdır dua edin 🥰 ilişkiden itibaren 14gun oldu