Semanurr38 bende de 6. Haftada kanama kadar yoğun değil ama bir iki damla koyu kahve lekelenmem olmustu, iki ya da üç gün oldu art arda. Ben hemen doktora gittim, ikinci günü, sorun olmadığını söyledi bir şey yapilmadi bir daha da olmadı. Umarım sizin de sorun yoktur, ama biran önce hastaneye gidin acile, ne olur ne olmaz ciddi bir durum varsa doktor görsün benim fikim bu şekilde, bu tarz şeyler için