Eeelooo İğnenin yarın 18. Günü hala regl bekliyorum. Kiste dönüşme diye bişey varmış o nasıl oluyor o yüzden mi regl olamıyorum? Gün pozitifti 15. Gün negatif çıktı o yüzden kan vermedim
myangelson Eeelooo 14-17 gün arası regl olur olmazsan ve testler negatif çıkıyorsa muayeneye gel demişti doktorum
Umutluol Eeelooo nasıl yani kiste dönüşmesi neden öyle bir şey oluyor ki acaba kim söyledi size? Regl olmadınız galiba henüz bir belirtiniz var mı peki
Eeelooo Umutluol bilmiyorumki kiste dönüşüyormuş çatlamayıp. Bende ilk defa duydum öyle bir durumu. Hiç regl belirtim yok hiç hemde
Umutluol Eeelooo benim bel ağrım çok ya grip olduğum için mi dicem de bilmiyorum bir ara kasıklarım ağrıyordu şu an kasık ağrım yok ama bel ağrım var