Yarenfurkan olabildiğince peluş rahat olsun ben ilk normal dışarı terliği gibi terlik almistim sonra rahat edemeyip eşimden tekrar terlik istemiştim alt tabanı biraz olsun ve yumuşak olsun özellikle tapuk kısmı açılma olsun diye yürürken diğer normal disari terliği tapuklari agritiyo yabi bende öyle olmuştu