nniduaa Kizaniminanasiyiim ben şehir hastanesine kontrole gidiyorum 35te nstye ilk defa girdim şimdi 37deyim gittim yine alttan muayene etmedi haftaya yine gel dedi büyük ihtimalle alttan muayene eder ama ben 39da gidicem
Kizaniminanasiyiim Arzuanne kaç olması gerekiyor 2 hafta sonra yine sıra verdi bana sancım olduğunu ama korkulcak bi şey olmadığını söyledi
crnkrts Kizaniminanasiyiim ben özel takipliyim. Geçen hafta 34+2 de ilk nst ye başladık her hafta gel artık dedi. 34 te başlanıyor diye biliyorum.
Arzuanne Kizaniminanasiyiim sancı 20 lerde pek bir şey yok ve grafik düz bebeğin kalbi de 150 lerde 120 altına düşmemesi lazım sancı da 60 üstü çıkarsa ve düzenli olursa değerlendirilir şuan bir şey yok yani
Arzuanne Kizaniminanasiyiim sancı alttaki 8 yeşil olan alttaki çizgide onun grafiği diğeri bebeğin kap atışı
Kizaniminanasiyiim Sevcan948 muayene 1115 tl galiba bizim ki sendika var diye indirim oluyor ama tahminim öyle
Kizaniminanasiyiim Arzuanne teşekkür ederim ilk gebeliğim bilgim yok doktor korkulcak bi şey yok dedi ama insan hemen telaşlanıyor tabi kötüyü cağırıyor gibiyim hemen😂
Arzuanne Kizaniminanasiyiim Google a yaz bak canım düzenli ağrılı nst diye dalga gibi oluyor mesela 10 dakkada bir 60 üstü sancı bu da yarım saatte 3 tane dalga yapar sizin daha çok az var ben de bilmiyordum araştırdım bir de her gittiğimde soruyorum