Kızlar merhaba. 4 yaşında bi oğlum var 14+1 haftalık hamileyim. Bir hafta önce cinsiyete erkek dedi doktor hatta ilk bi 10 dk falan baktı göstermeyince çikolata vs ye tekrar gel bakalım dedi bu sefer de baktı pipiyi gösterdi hatta erkek dedi kesin mi diye sordum çünkü eşimin haberi yoktu sürpriz yapacaktım sevgililer günü için ama sonraki muayeneleri bekle bakalım tekrar dedi. İlla kız olsun isteği de yok içimde öğrendiğimde çok mutlu oldum hemen mağazalara gidip bişeyler baktım ama içimde sanki kızmış gibi bi i his var. Oğluma erkek kardeş geliyor dediğimde inatla hayır o kız diyor çevremdekiler de öyle erkekmiş diyorum detaylıyı beklicem ama diyorum ama ısrarla kız olacak hissediyorum diyorlar . Kafam çok karıştı kontrole gittiğimde 13+2 haftalıktı. Sizde kordonla pipi karışmış olabilir mi eşime ve ailesine söylemek için daha erken mi ne yapacağımı şaşırdım sevgililer günü için masa vs hazırlamayı orda söylemeyi düşünüyordum beklemeli miyim ?