Kiymetcetinel Kızlar dogumuma 18 gün kaldı bu zamana kadar şişlik ödem yoktu iki gündür şişkinlik var , varmı benim gibi son zamanlarında ödemi olanlar ??
Rabisozdmr Kiymetcetinel benim ayaklarım çok şişti. sabah kalktığımda ellerimi açıp kapatamıyorum onun dışında bir sıkıntı yok
Btl-dlk Kiymetcetinel benim de son 18 gün ve bu sabah kalktığımda ellerim çok şişmişti açıp kapatamıyordum eklem yerleri beyazlaşmıştı. Ayak bileklerim zaten fena ondan hiç bahsetmiyorum bile. Hele akşamları bileklerimde oyuntu denen yer kalmıyor 😭 şimdi böyleyse doğumdan sonra nasıl olacak çok tedirginim.
Tubamrt _gulfer bu ödeme tansiyon yüksekliği de eşlik ediyorsa sıkıntı var. Yoksa son zamanlarda ödem olması normal demişti doktorum.
Rabiacyrn17 Kiymetcetinel tamm ödem normal o zaman ben doktoruma söyledim tuz tüketme fazla ve bol bol su iç dedi uyguladım cidden farkını gördüm çok daha iyiyim
Btl-dlk Kiymetcetinel inşallah. Hayırlısıyla kavuşalım yavrularımıza inşallah gerisi geçer. Ödeme ek olarak bende bir de ellerde uyuşma oluyor telefon vs tutarken. Sizlerde olan var mı
Suhiss Kiymetcetinel 34.haftamdayim 33tem beri var eĺlerimde hafif ayaklarimda gozle gorulur odem var tombik tombik oldu ayaklarim ama asıl rahatsız eden şey ellerimdeki uyuşma Parmak uçlarım uyuşuk gibi böyle geceleri bazen tam uyuşuyor sonra hareket ettirince geçiyor ama yarım uyuşma hissi hep var gitmiyor. Bunu yasayan var mi?
Suhiss Bir de asiri susuyorum seker yuklemesi yapildi sekerim yok gunde 3bucuk-4 litre su içiyorum hem de kana kana. Bu gibi bi durum yasayan var mi ?
Kiymetcetinel Suhiss şeker yüklemesi yaptırmadım ama bende aşırı susuyorum soğukta içsem sıcakta içsem susama hissim geçmiyor