Busraoz Kadergenc Ben de Öz Türkçe erkek isimleri araştırıyorum. Post başlığını görünce çok mutlu oldum🤍 sağlıkla gelsin prenses 💕
celileturk Meral_56 Umay ismi çok kullanılıyor Suan ama anlamı rahim demek. Çok saçma geliyor ya, tabi bu kişiden kişiye değişir ama bence hiç hoş değil
Kadergenc Busraoz amin canım teşekkür ederim sağlıkla gelsin bebişlerimiz inşallah ☺️Alparslan yada göktuğ benim erkek olsaydı kesinlikle bunlardan biri olurdu 😊
Alpsmommm Busraoz oğlum Alparslan daha cinsiyet belli değil bu erkek olursa Göktürk olacak kız olursa Ecrin 💖
Busraoz Kadergenc Oğlumun adı Oğuz Alaz diğerine de bu tarz bir şey koymayı düşünüyoruz😅 Oğuz Alp mesela Oğuz hanedanlığını yeniden biz kuracağız😅
Hayalgokce Kizim gökçe Oglum olmstu malesef tutunamadi 20 haftalikken kaybettim:Metehan koyduk SUAN hamileyim 34 haftalık:ALMILA koyduk ismini Esim bida kizim olursa:Umay koycam diyor Ben Burçe(yavru kurt demek) istemstim ama begenmediler kizimla eşim 😀
aysah1525 Hayalgokce Çocuklar evde uluyarak uyanıyor 😂 Çok güzel isimler sağlıkla büyüsünler inşallah Biz de sizin gibiyiz 😂 kızımızı bekliyoruz Aybüke koyacağız nasip olursa Erkek olsa Kürşat Kaan İlteriş Çağan falan düşünüyorduk
myavocado Sulekm İlteriş erkek ismi değil mi, en azindan günümüzde erkeklere veriliyor. kıza garip kaçar sanki
Busraoz Umaymete Biz de kız olsaydı ikinci adını Umay düşünüyorduk. Çok güzel adı sağlıkla büyüsün adıyla yaşasın🙏🏻
Umaymete Fatos43 geçenlerde birinin konuşmasına denk geldim işte caiz değil filan neymiş tanrıça anlamına geldiği için