sedanur4004 Sariilayda16 benim doktorum 12+2 tahmin yaptı daha sonra 14 te kesinleşti şuan 23+2 yiz değişmedi ☺
Sariilayda16 sedanur4004 13+1 de gidecegız iki gün sonra doktora bakalım cinsiyet söyleyecekmi çok heyecanlıyım
yenianne0511 Sariilayda16 yaaa bende 13+1 uygulamaya göre yarın gidicem bakalımm aşermeleriniz ve nasıl oldu nasıl geçiyor tahmin varmı 💐
Merwee03 Sariilayda16 bugün gittim doktora 13+3 üz yüzde 80 erkek dedi🫶🏻 bir kızım var bakalım hayırlısı🥹
Sariilayda16 yenianne0511 eksi ve tuzlu çok fazla canım istiyor tatlıyla hiç aram yok kız diye içimde hissiyat var eşimde kız hissediyor ama bilemiyorum yinede 😇😇
lamaan Sariilayda16 soda idrar dokup deneyin ben denedim kopurmedi 10 haftadayim kizda kopurmez erkekde kopurur derler