Cokkie4820 tamam gaz çıkarttıktan sonra sıkıntı yok zaten sürekli sıvı beslenmek zorunda değilsiniz gaz çıkmadığı zaman katı beslenmek yasak. Şuan arada bir katı yiyebilirsiniz zaten. Bende de vardı büyük tuvalet sorunu ama hastaneden taburcu olduktan sonra katı yememe yasağı kalkmıştı. Zaten tuvalete de yavaş yavaş çıkmıştım 3-4 gün sonra