sırt ağrım var benimde ama bişey sormak istiyorum 35 haftalık gebeyim karnım ağrıyor 1 haftadır sizce normalmi şey gibi bu ağrı hani afedersiniz kabızlık olurya öyle bir karın ağrısı doktora gittim bir problem yok dedi ama yinede bi kötü hissediyorum kendimi çünkü geçmedi hâla