eaciftci Kızlar şu gelmesi sızıntı şeklinde parça parça mi oluyor yoksa birden boşalıyormu nasıl oluyor ? 37+1 deyim çok hafif ağrım var sadece sızıntı şeklinde su geldi ama o kadar sizce bu su gelmesi midir
Assistans eaciftci birden idrar gbi de gelebilir. Sızıntı şeklinde de olabilir. Doktora haber verin. Belli de Doğum başlamıştır. Allah kurtarsın.
Ebalp eaciftci sızıntı seklindede geliyor bi ands gelende oluyor o kisiden kisiye degisiyor canım sen doktoruna gozuk
eymeninannesii Canım pek bilgim yok ama galiba suyun üstte kalsın önemli bilen yazsın olmadı doktora gidin muhakkak allah korusun bebegin suyu kalmaz
eaciftci Assistans tamam çok. Teşekkür ederim en iyisi hastaneye gitmek ilk bebeğim olduğu için bilgim yok