Aslında 2. Hamileliğim ama kızımda asla sancım ağrım olmadı çok çok rahat bi hamilelik eçirdim ve sezeryan oldum oğlumda şuan 37+2 haftalığız belimde kasıklarımda ve karnımın dip kısımlarında sanki adet olacakmışım gibi ağrı oluyor sürekli değil ara ara vurup geçiyor acaba böyle mi oluyor sancı