msr33 rezan-33 canım ben dilek gülere gidiyorum city hospitalda, çok ilgili güler yüzlü sevecen bir doktor fakat cihazından pek memnun değilim. 14+3 olduk baştan beri ona gidiyorum daha 4 boyutlu göremedim ama onun dışında çok bilgili bir doktor
Pamukkokulum rezan-33 forum yasam hımmet asırı ıyı ilk dogumum orda yaptım mersınde olsam koşarak direk ona gıderdım o derece ıyı
asel_asl rezan-33 üniversite hastanesi Hüseyin Durukan . Üzerine başka doktor tanımam. Randevuyla hasta bakıyor ücreti 1000 tl. Allah ondan razı olsun.
Fatmadiebiri Ben ilk hamileliğim de forum yaşamda Ahmet ışıktan gidiyordum doğumum da orda yaptım çok rahattı şimdi yine hamile kaldım yine ona gidecem inşallah çok memnunum
rezan-33 Forumun ordaki hastane adı ne bilmiyorum ama çoğu müşterimiz orayı öneriyor ilk hamileliğim ve ailemden uzağım korkuyorum 😒