Gamzegll çok iyi, bende doktor pessariden sonra bile maks 2-3 mm uzanacagini söyledi, progestron agizdan içmeyi yazdi, birde haftada 2 kere iyne yazdı. Ve karından da iynem var kleksan. Fakat karnımdan korktuğum için kolumdan yukarıdan vuruyorum.. inşallah Bende de artar 38ci haftaya kadar götüre bilirim🙏🏻