Tek tüpüm var dış gebelikten dolayı alındı iç kanama geçirdim ben kalamadim diyip moraliniz bozulmasın çok var tekn tüple hamile kalan doktorlar sorun yaratmadigini söylüyor benim sağ tüpüm yok Ankara bahçeci doktoru berfu hoca bana kadınlarin yüzde yetmiş sağ tarafı çalışır demişti benimde sağ yok ama nasip işi bu işler birazda psikoljik ben zor günler yaşadım Allah yardımcımız olsun