6 haftalık gebeyim, kese ve bebek göründü kalp atisi duyulmadi henuz. Dün gece kanamam oldu acile gittik fakat risk olmadigi kesenin normal oldugu aktif kanama gorunmedigi soylendi. Progestan hap verdi yatmam soylendi. Arada kahve leke geliyor ama peceteye bugun yine kirmizi leke geldi. Basina gelen var mı? dusuk riski olsa dr soylemez miydi?