nurcan05 Berivankndmr doktorunuza söyleyin mutlaka günde 10-15 defa hareket varsa normal dedi doktorum ama benim o kadar bile yok her hafta kontrole gidiyorum nst ye giriyorum takip ediliyor
nurcan05 Berivankndmr 28 de perinatoloji gönderdi beni iste hareketleri az diye ultrasonla bakamıyoruz yarım saat ama nst de hareketleri izleniyor dedi her hafta gidiyorum bir sorun gözükmüyor ama gelişim geriliği olabilir dedi benimde ilk hamileliğim doktoruma sordum hareketleri az normal mi diye o da perinatolojiye git dedi mutlaka sorun azsa hareketleri doktorunuz yönlendirir
Babykalamar turk kahvesi icin cikolata yiyin visne suyu icin solunuza yatin. hala daha hareketlenme yoksa doktorunuza danisin. sizin haftanizdan sonra artik evdeki doktor sizsiniz hareketsizlik hissettiginiz an sorun olabilir