Hasibe9696 Merhaba gebelik şekerim çıktı, doktor insülin verdi ama endişelendim bişey olur mu diye, insülinden fayda gören oldu muuu?
kubraaa123 İnsülinin bebeğinize hiç bir zararı yok merak etmeyin doktor verdiyse kullanmayı ihmal etmeyin