seyma281015 Merhaba arkadaşlar.. Ben bu foruma üyeydim. 9 Kasım’da 9 haftalık bebeğimin kalbi durduğu için kürtaj olmuştum hatta burada da paylaşmıştım. Daha sonra silmiştim bu uygulamayı ama Rabbim hiç bekletmeden tekrar nasip etti. Dün keseyi gördüm yalnızca daha çok yeni bi hamilelik. Sorun şu ki ben kürtajdan sonra hiç adet olmadan hamile kaldım. Doktor olumsuz konuşmadı ama biraz bekleseydin daha iyi olurdu dedi. Açıkcası hemen hamile kalacağıma hiç ihtimal vermediğim için çok sıkı bir korunma uygulamamıştık. Kaybettiğim gebelikteki gibi yine kese etrafında kanamam ve düşük riskim var. Hatta bunda sağ tarafta kist var ama zamanla kaybolur dedi doktor korkulacak bişey yok dedi. Acaba benimle benzer durumları yaşayan var mı merak ediyorum? Açıkcası bunu da mı kaybederim acaba diye düşünmeden edemiyorum 😕
MelekAnnesi52 seyma281015 İnşAllah kucağına sağlıkla alırsın kanama bölgesi bende de var demişti 10 gün dikkat ettim verdiği ilaçları içtim kontrole gittiğimde temizlenmiş gayet iyi demişti 6 haftalıkken ilk kanamam olmuştu sonra 9 haftada tekrar oldu yani dün gece 🙄 dikkat ederseniz sizin ki de temizlenir ama yinede çok dikkatli olmak lazım 3-4 ay kontrolden sonra ben yine iş falan yapmadım dinlendim ama olacağı vardı sanırım
Dilanteza seyma281015 evet canım seni hatırlıyorum allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin ankara yeni mahalleyemi gidysun
Dileqim seyma281015 Verende alanda Allah ..Nasibi varsa hepsi bahane...Ama dogru olani rahmi dinlendirmek...İnsaAllah saglikla kucagina alirsin 😘
Krasivyy seyma281015 bende bebeğimin kalbi durduğu için kürtaj olmuştum senin gibi üstüne hemen kaldım şu an 19+1 iz kızımla 🙏
seyma281015 MelekAnnesi52 ben diğerinde ne kanama ne ağrı hiçbişey yaşamadım. Dikkat de ediyordum zaten. Sadece kontrole gittiğimde kalbinin durduğunu öğrendim. İnşallah korktuğuma uğramam
seyma281015 Dilanteza bende seni hatırladım 😊 evet artık oraya gidecem canım zaten kürtajı da orda oldum.memnun kaldım
seyma281015 Dilanteza evet onu da duydum benim doktorum Elif Nazlı ona gidecem nasip olursa tabi. İnşallah bu sefer Oraya Doğum yapmaya giderim 😊
Krasivyy seyma281015 8 haftalıktı yeni kalp atışı duymuştuk zaten bi iki gün sonra kanamam oldu gittim ve kaynettim çok üzülmüştüm ama rabbim kızımı versi çokk şükür sizde sağ salim ilerlersiniz inşallah
Akkaya seyma281015 seyma281015 masalahh benımde ilk kalbı durdu 3 ayımın dolmasını beklıyorum ama korkuyorum
kitapkurdu Ben de Kasım’ın 16sı 13haftalık gebeliğimi sonlandırmak zorunda kaldı. Kesem delinmişit ve hiç suyu kalmamış. Bu 7 ay ve bu ay da kimyasal gebelik geçirdim. İnşallah Allahım bana da nasip eder. Allahım sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin 🤲🏻