Kızlar merhaba mobilyama karar verdim. Çilek odası romantic baby koleksiyonunu almak istiyorum. Büyüyen beşik olması ileride çocuk karyolasina donmesi ve ebeveyn yataklı olması benim için artı sebeplerdi. Aranızda çilek odası kullanan var mı? Memnuz musunuz 🍓 Büyüyen beşiğin avantaj ve dezavantajlarini yaşadınız mı?