Herkese merhaba. Sata göre ben de 7+1im. Gerçi ben belki de Ekim annesi olacağım Allah nasip ederse, buralarda yeniyim, pek hesaplayamadım, ilk gebeliğim :) Benim de günlerim çoğunuza benzer şekilde uykulu ve sinirli bir halde, mide bulantısı ve karın/kasık ağrısı ile geçiyor. Hepimize sakin ve sağlıklı bir süreç diliyorum 💐