Benimde safra taslarim var kucuk olduklari icin doktor ameliyat dedi
Aslinda soyle anlatayim agrim oldugu icin tahlil ultrason falan cekildi saframda tas cikti birde zayiflama urunleri kullanmistim bu urunler benim karaciğer enzimlerimi yukseltmis doktor cok kizmisti bende haliyle bayagi korktum cok agladim bana bisey olacak die neyse genel cerrah degerlwrin cok yuksek bu sekilde ameliyat olmaz hap kullan yemene dikat et 1 ay sonra gel dedi tam hapimin bitmesine yakin adetimin gelmedigini haptan kaynakli oldugunu dusunurken test yaptim hamilr olduğumu ogrendim tabi ameliyat isi de kaldi su an 24 haftalik olduk ama arada agrisi tutuyo mideme vuruyo gercekten rahatsiz oluyom nefesim daralio bakalim saglikla bebegim dogsun emzirme donemi gecsin eger beni cok rahatsiz etmezse beklerim dicem ama kanala dusmesinden de korkuyorum nasil olcak bakalim