Seldahilal HMBD doktorunuza sorabilirsiniz bende oksapar kullanıyorum ama ben göbekten vuruluyorum sürekli yada yarın en yakın bı sağlık ocağına gidebilirsin ordaki doktor veya hemşire ye sorabilirsin cnm biz burda ne desek yanlış olur şuan
Zehroskos HMBD bende karından vuruyorum hafif morarma oluyor koldan hiç denemedim. Sizin kaçıncı hafta 🤗
HMBD Seldahilal normalde göbekten oluyordum dışarda olduğum için eşime koldan vurdurdum 😒teşekkür ederim 🥰
Musemma06 HMBD iğneyi tam batırmayınca oluyormuş bende de oluyor bazen yüzeye yakın olunca şişiyormuş doktor bişey olmaz dedi