selam herkese
32+4 hamileyim, mide yanmasından bitmiş durumdayım sanki bogazıma asit dökmüşler gibi
mide koruyucu içebilir miyim, içenler var mı diye sormak istedim, doktoruma sordum ama henüz görmedi.
evde rennie ve gaviscon var ama bunlar da geçiçi seyler .
sabah aç karna direkt mide koruyucu hap fln içebilir miyiz acaba?