Zeynepci012 Kızlar adet tarihime göre 7 haftalığım uygulamaya göre 6+6 daha kalp atışı için gitmedim keseyi ve bebeği gördük bu hafta içi gidicem doymak bilmiyorum sürekli yemek yedikten 3-4 saat sonra acıkıyorum ha bire
Serapjjj Zeynepci012 valla Allah kolaylığını versin😅 erken başlamış ama olsun sonra sonra daha çok yiycen ben parmaklarımi yiycem diye korkuyorum 🤣🤣
Nergiz7 Zeynepci012 kız ben 6-7 haftalıkken su bile içemiyordum bulantıdan, yemek yemeği umutmuştum. Çok şanslısın maşallah 🪻
Beeyzanurr Zeynepci012 ben de asiri istahtan anladim hamile oldugumu yesil zeytin yiyordum surekli. Normalde kiloma cok dikkat edip spor yapan biri olmama ragmen 6. Ayında 12 ye yakın kilo aldim😂 duramam derseniz diyetisyene gidin benim gibi olmayin😂
blovec Zeynepci012 ben de ilk haftalar çok iştahlıydım 7.haftada doktor progestron verdi o da sürekli açlık hissi yaptı bende çok fenaydı 😅 progestronu 8. Haftada bıraktım sonrasında normale döndüm hafif mide bulantısı falan derken yani hafta hafta değişiyor anlayacağın umarım çabuk atlatırsın iştah olayını 😊😊
Baharatajanova İştahin erken acıkmış birazcık canım. 3.trimesterde asıl doymak bilmemek nedir göreceksin inşallah. Ama en güzel dönem bu tadını çıkar canım 🥰
Zeynepci012 Beeyzanurr perşembe doktora gidicem öyle sorarım bende yeşil zeytin çok yedim limon sıkıp 😂
Zeynepci012 blovec amin inşallah ya doymuyorum resmen 😂 gidip sorucam inşallah iştahım geçen günlerde hiç yoktu yeni 2-3 gündür böyle oldum
gozdetrhn Zeynepci012 bende sizin gibiydim 3. ay bitti pilatese başladım kilo alımı çok yavaşladı yemekler düzene girdi tavsiye ederim 12 kilo ile hamileliği kapattım 😃
Zeynepci012 Beeyzanurr ay bilmiyorum ki daha var cinsiyete 🥰 bi perşembe günü Allahın izniyle kalp atışını duyalım 🤲🏻♥️
Cevahir53 Bende sürekli yiyorum hep açım bir de hamile olduğumu öğrenir öğrenmez sigarayı bıraktım o da sanırım bana yediriyor korkuyorum yarım dünya olacağım 😅
Zeynepci012 Cevahir53 sanırım bende öyle görümcemin düğünü var nişanımda aldığım elbiseyi giyerim dedim inşallah olur ya😂