Gunesimm41 dodu0207 artık bekliyoz ama gelen giden yok karnım 2 gündürde aşırı sert kasılmaları canımı yakıyor artık patlıcak gibi hissediyorum
gokyuzununogrencisii Gzdesri 38 haftalık oldum bende, hiçbir sancı kasilmam vs yok en son 2 hafta önce gitmiştim doktora bekliyorum bakalım 🌸😊
reyhanh Gunesimm41 benim de gelmedi. Kimisi kesin gelir görmemişlerdir diyor. Kimisi benim gelmedi doğuma gittim diyor. Ben de bakıyorum sürekli ama yok :’) bi de ne kadar içeride kalırsa o kadar iyi deyip duranlar var onlra ayrı gıcığım neyse hdksjd
Gunesimm41 reyhanh ya tam gününde geleceğini bilsek sıkıntı yokta ben 41 e kalacak diye stresliyim yani yoksa neden dert edeyim hiç belirti yok pat diye gelmezse zor gibi yani
Gunesimm41 dodu0207 ben de ben de ama elimizden birşeyde gelmiyo egzersiz falan yapıyodum adaçayı içiyodum hurma yiyodum bıraktım sonuç alamayınca 🤣 umudumu kırdılar🤣
dodu0207 Gunesimm41 ay bende adaçayı içiyorum tadıdan her ne kadar iğrensem de. Hurma ananas yürüyüş yapıyorum bütün tuşlara aynı anda basıyorum ama gelen giden yok 😂
Gunesimm41 dodu0207 aynen öyle valla bıraktım tuşları artık gelmek isteyen gelir napim🤣 yumuşama bile yok diyince beynimden kaynar su döküldü😂