Drysvrucr Şafak 10. 2 cm açıklık var 2 gündür yürüyorum. Daha kanala girmemiş kilosu 3600 olmuş bakalım beni neler bekliyor 😄😄
Gzdesri Gunesimm41 kasılma gibi son 2 saattir uyuyamıyorum 🥴 belimde ağrıyor ama nişan yok suyumda gelmedi yalancı sancı ise bu gerçek sanciya nasıl dayanicam evi tavaf ettim 2 saattir
Gunesimm41 Gzdesri kızlar ben de yattığımdan beri sancı çekiyorum zorla uyumuştum uyandırdı bu gerçek sancımı nasıl anlıcam :(
Gzdesri Arzuanne bende şuan onu yaşıyorum acaba benimde mı öyle 🥴 ve doğum sancısı bu ağrının kaç katı acaba 😔 çok canım yaniyor şuan
Arzuanne Gzdesri valla şuan nst de 60 çıkıyor en çok yarısını nerdeyse hissediyoruz galiba mantık buysa
Gzdesri gly_ bende 2 saattir bı ağrı çekiyorum ama doğum sancısı mı kanala yerleşme ağrısı mı bilemedim canım çok yanıyor 🥴
bilgeckr Gzdesri tam 40 haftalık olduk ve bende de hiiç belirti yok yarın doktor kontrollü var merak ediyorum ne diyecek
bilgeckr bilgeckr ne yaptınn gittin mi doktora hadi hayırlı haberler alırsın inşallah hakkında hayırlısı
Gunesimm41 Gzdesri ay benim de uyanıp gezince gitti gibi sanki şimdi tekrar yattım anlamadım ya valla yalancı mı acaba
Gzdesri Gunesimm41 bende evi tavaf ediyorum comeliyorum ediyorum geçiyor yatıyorum 3-5 dakika sonra yine geliyor
Gunesimm41 Gzdesri böyle acı veren değilde rahatsız eden bir sancı gibi kasıklarımı birisi sıkıp bırakıyor gibi tüm karnımda karıncalanma gibi bir his oluyor sonrada
reyhanh Gunesimm41 doğum sancısının belden karına ordan da kasıklra doğru vurması gerekiyormuş. Doktor da kasıklara doğru baskı olması gerekiyor demişti öyle bi his mi?
Gunesimm41 Gzdesri anlamadım valla benim ki yalancı herhalde şuan pek yok gibi midem de kazınıyor bağırsaklarım da hareketli hiç bişi anlamadım ya😅
Gunesimm41 reyhanh kasıklarımı birisi tutup sıkıyor gibiydi belimden sırtıma yayılan bir sancı gibi his verdı ama hafifti