Minikkalp04 benim geç döllenme olmuş son adet tarihine göre 7 haftalıktı doktor keseyi gördü kalp atışı duyamadık alalım bu boş gebelik dedi bi kaç doktora daha gitmek istiyorum dedim sen bilirsin dedi başka doktora gittim geç döllenme olabilir 1 hafta daha bekleyelim dedi 10 günsonra gittim 9.haftamdaydım bebeği gördük ve kalp atışını dinledik doktorun dediği gibi 2 hafta geriden geliyomuş ki hala öyleyiz başından beri 2 hafta geriden gidiyoruz sıkıntı yok dedi doktorumuz seninde öyle olabilir