hiraa_ gerek yok bence zaten hormonlardan dolayı kılda artış olacaktır. Lazerin etkisi de görülmeyecek. Bende dondurdum 2. Seansımdı. Ben istesem de zaten biz yapmıyoruz dediler. Bebeğe zararı bilinmez ama yine de bi ışın giriyor deri altına değmez yani