Herkesin farklı oluyor. Ben ilk doğumda hiç almadım, hastanede ilk gün 2 tane kullandım (uyuşukken hasta bakıcılar taktı), sonra ayaklanınca normal pede geçtim. Regl kanaması gibiydi, daha yoğun değildi. 10-15 güne de kesildi zaten.
İlk 1-2 günden sonra kullanmanız da çok iyi değil, çünkü alt tarafınız ya da sezaryense dikiş kısmınız hiç hava almamış oluyor.
Alacaksanız da 1 paketten fazla almayın. Lazım olursa zaten alır eşiniz bi paket daha.