Tinii_minii_mom Kızlar erken doğumda bebiş küçük olduğunda memenizi kavrayabiliyor mu? Ağzı küçük göğsümü kavrayamıyor Emre de sıkıntı yok tamamen ağzına alamıyor hemşireler biberonla vermiş😢😢🥹🥹
Yeliz34 Tinii_minii_mom kavramayı öğrenmesi zaman alır ama biberona alışmasın göğsünüzü reddebilir aynı sıkıntıyı yaşadım çok zorlandım hemşirelerle görüşün bu konu hakkında olmadı kaşık biberonla versinler sizde gün içinde göğsünüzü deneyin emzirmek için
Aysegul1805 Tinii_minii_mom bebeğinle tez zamanda kavuşun inşallah. Eds sistemi diye bir sistem var onu deneyebilirsiniz bi yandan bebek beslenir temasınız artar
Tinii_minii_mom umena aldım onuda tam tutamıyor. Küvezde şu an onuda itip ağlıyor hemşireler biberonla veriyor snra
Tinii_minii_mom Yeliz34 deneme yapmak için gittim iki gün. Ağzına alamadı. Silikon uç istediler ondada ağladı. Biberon verdi doktor snra ağzına. Normalde şırınga ile veriyorlar sütleri.
Melekabdullah Tinii_minii_mom himm 35cok kicuk degil sanki kac kiloyduki ben 37de dogum yaptim kizim 2500tu sonra 2300e dusmustu
Melekabdullah Tinii_minii_mom himm evet kilo olarak baya dusukmus ama Elhamdullilah iyiyse zaten kilo alir♥️
Barlas28 Tinii_minii_mom benimde bebeğim kilo olarak kücük dogdu ödemleride atınca 2 kilo kaldı. Sütümde geliyor bosaltamadığı için akıyor ama memeyi zor kavrıyor slikon uç kullanıyorum yada sağıp biberon
Barlas28 Tinii_minii_mom 4 gün oldu henüz, meme ucumda var hatta sol gögüsümde daha çıkık fakat kilo kücük oldugundan dogdugu gün mama verdi hemsireler ek olarak kilodan şeker ölcümündr düşük cıktıgı için şimdi durmadıgında doymadıgını anladıgımda cok az veriyorum
Barlas28 Tinii_minii_mom tabiki emzirmeye devam ediyorum meme emiyor, kücük oldugundan kavraması agızda tutması zor oluyor
Yorgunanneee21 Tinii_minii_mom silikon göğüs ucu deneyin biberona alınmasın memeyi reddeder arkadaşımın kızı prematüre doğdu 15 gün sağıp verdi biberona alıştı diye sonra olan sütü de kesildi mamaya geçti
Tinii_minii_mom Barlas28 aynısı evet ya göğüsleriniz hemen şişiyor mu peki. Sık sık sağım yapmam gerekiyor çoklugundan degilde serttleşiyor hemen anlamadm
Barlas28 Tinii_minii_mom Valla ben 7 subatta dogum yaptım hemsire 3 gün den sonra sağım yap dedi dün gece yapmayı denedim 30cc kadar sağabildim valla insan ons bile mutlu olıyor bir hafifleme oldu cünkü bosaldıgını anlıyosun akmıyor kıyafetlerimin cogu süt lekesi😀 Üst kısımları sertleşiyor evet zaten masaj yaparken oraya dogru bir baktım az sıktıkça akıyor hemrn öyle basladım