skrsln Gyed 22. Haftadayım hareketler başladı ve sanki benim hareketlerim de kısıtlanmaya başladı artık canım 😊
Aysegolcuk Gyed 20+6 haftadaydım henüz hissetmiyorum 😔 kiz olduğu için geç hissedersin diyorlar En son ultrasona gittiğimde 19+4 haftalıktı 200g boy 14 cm
Fadiiiik Gyed 21+5 haftamdayım ufak ufak bişeyler hissediyorum ama tam çözemedim daha 😊 sağlıkla inşallah kucaklarımıza alırız 🙏
031965 Ben epey hissediyorum 23. Haftadayız şuan hatta bazen vurdum mu hafif dışardan bile görünüyor. Yalnız bizim kızımız epey hareketli ve bu hareketliliği yüzünden kordonu boynunun yanından geçiyor yani dolandı dolanacak poziyondaydı. İnşallah birazcık yavaşlar ilerki haftalarda
Eda9719 21 haftalık olduk arada tekmeler hissediyorum çok hafif ağırlık yapıyor tabiki hareketlerimi kısıtlıyor kilosu 350gram🙏🏼😊
Nur_Husuf Gyed 20+2 haftadayiz hareketlerin hiss ediyorum bu gun detayli ultroson yaptirdim boyun soylemedi ama 383 gram😊
oznuryalcn Gyed bizim hareketler erken basladı 16dan beri hissediyorum ben ve suan cok fazla siddetli vuruyor 22 haftaligiz 2 gun once kontrolümüzde 500 gramdı oglusum 😊