Ayseolcay Merhabalar erkek bebişime isim arıyorum tek isim koyacağım rica etsem önerebilir misiniz ? :)
Kbradmrdg Ayseolcay İlk oğlumun ismi Mert Tuğra şimdi ikinci oğluma 37 haftalık hamileyim abisi Alparslan olmasını istedi bizde tamam dedik 🤭
aysah1525 Ayseolcay Oğlum olsa Çağan koymak istemiştim Bayram şenlik demek Bulunduğu ortama bayram havası getirsin, neşeli şenlikli olsun diye 😊
Serendipity16 Ayseolcay yağız ali koyucaz biz ama yağız da tek başına güzel bence yiğit, göktuğ, kerem, rüzgar, atlas, arden, aras, metehan, kuzey