Alset Merhaba, bende 6 aylık hamileyim şuan benim en büyük belirtim ilk defa adetimin kısa sürmeseydi. Ben kanamayı çok normal yaşadım her ay olduğu gibi oldu ama iki buçuk gün sürdü sadece sonra direk kesildi ve iki gün boyuncada kahverengi leke geldi arkasından. O yüzden o ay üstüne görmüş olabilirim diyerek kendime çok dikkat ettim ilaç falan içmedim, hareketlerime de dikkat ettim ve sonraki reglim bir gün geçince test yapıp hamile olduğumu öğrendim ☺️