8 haftalık gebeyim ilk gebeliğim 3.haftasında düşükle sonuçlandı. Bu ikinci gebeliğim 4.haftadan beri pluton iğne ve progesteron fitil kullanıyorum. Bayadır kanamam ve leke yoktu bugün ve dün akşam kanamam oldu yarın doktora gideceğim böyle bir durum yaşayan var mı? Progesteron kullanmama rağmen kanama neden olur bilgisi olan var mı?