Mother bende de aynı şikayet vardı doktoruma söyledim doktor bebek normal doğum pozisyonunu almış dedi ve normal olduğunu söyledi . Kaç haftalıksınız bilmiyorum ama eğer 30lu haftalardaysanız normaldir ama için rahat etsin istiyorsan doktorunla görüş canım .