Alyanin-annesi çok geçmiş olsun. Ama doktorunuzun ilaç vermemesine inanın şaşırdım.
Ben 36+3 deyim. Astım hastasıyım. Hamileligimin başından beri hala daha kullandığım düzenli ilaçlarım var ve hepsi kortizon içeriyor siz düşünün gerisini. Defalarca antibiyotik kullandım.
Kansızlık çıktı ileri derecede 2 doz damardan kan aldım.
Öksürük için haplar ayrı içtim günde 7 sefer ilaçlı hava aldım.
Ve şöyle ki astım doktorum da, kadın doğum doktorum da bana şunu dediler. Seni iyilestirmezsek bebeğe sıçrar ve bu daha kötü. O yüzden ilaçlarını düzenli kullanacaksin dediler.